Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

Chasing the dragon

The crownless again shall be king









Δεν ξέρω. Αλήθεια δεν ξέρω.
Γεμάτος κενά. Που δε θα αναπληρωθούν ό,τι κι αν κάνω.
Μου λείπουν οι δικοί μου. Πώς να τους μιλήσω όμως ξανά;
Δύσκολο μου φαίνεται.
Μου λείπει ο Θεόφιλος. Πού θα τον βρω να του πω ότι τον αγαπάω ξανά;
Κι εσύ. Ίσως πια να είμαι ένα στοιχείο βαθιά καταχωνιασμένο μέσα σου.
Κάτι μη αναγκαίο.
Κενά από ό,τι αγάπησα τόσο πολύ και άφησα να φύγει.




Γεμάτος έγνοιες και γερασμένος για τα 19 μου.

Πολλοί δαίμονες να παλέψω.
Ίσως όντως να πρέπει να το πάρω απόφαση.

Ήμουν δυνατός όλη μου τη ζωή. Ίσως ήρθε κι εμένα η ώρα να ξαποστάσω λίγο.

Μα θέλω εσένα δυνατή. Να ξέρεις τι κάνεις.
Να έχεις ό,τι βαθιά ζητάς. Σ' αγαπάω, τόσο πολύ που τρέμω όταν το σκέφτομαι, το ξέρεις αυτό.


I don't have plans and schemes
And I don't have hopes and dreams
I don't have anything

Since I don't have you






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου