Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Όταν ο αιθεροβάμων προσγειώνεται

 'till the sirens tear the night wide open

Σταματήστε πια
Δε θέλω να σας ακούω άλλο!
Δε γουστάρω!

Σταματήστε να προσπαθείτε
Να ασκείτε έλεγχο στη ζωή μου
Δε σας πέφτει λόγος

Και δεν είστε αναμάρτητοι
Όχι, δε μπορείτε να μου προσάπτετε ενώ είστε πιο βαθιά στο βάλτο
Απλά σταματήστε



Το κρισιμότερο σημείο είναι όταν κάποιος έχει μια στιγμή διάυγειας
Τότε αποφασίζει τι κάνει για να ξαναγίνει χαρούμενος
Συμβιβάζεται ή παλεύει
Κι εγώ προσπαθώ
Και κάνω ό,τι εγώ θέλω, και δεν έχω ανάγκη να μου λέτε
Τι να κανω, πώς θέλετε εσείς να είμαι χαρούμενος
Έννοια σας, μόνο αυτό το παιχνίδι το παίζω από μικρός.
 
Μόνο που τώρα είναι δυσκολότερο από ποτέ
Γιατί δεν είναι ζήτημα επιβίωσης - αυτό το συνήθισα
Είναι ευτυχίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου