Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

21 γραμμάρια

   Αϋπνίες (5:03)


        Πρέπει να έχω ένα τετράδιο δίπλα στο κρεβάτι, ξεχνάω πάντα τι θέλω να γράψω όταν  μου έρχεται.


       Όνειρο σήμερα ότι με κατασπάραξε ο ίδιος μου ο εαυτός, όπως τότε, όπως πάντα. We 're just two lost souls swimming in a fishing bowl, year after year... 

       Προσπαθώ να μη χάσω τα 21 μου γραμμάρια.


Δε σε ξεσυνήθισα να με κοιτάς με αυτά τα μάτια. Δε μπορώ να ξεχάσω αυτά τα μάτια.


      Χανόμαστε. Μου λείπεις. Και δε μπορώ καν να μιλάω.  Μάλιστα.



Once upon a daydream he'd make you his someday.

You're  the tear that hangs inside my song forever


                     And yes, I'm in love with you still...
                        Is the holy dove moving too?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου