Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Αποσπερίτης... κατά φαντασία

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

Too much Mojo Pin

You're the minutes I'm the hours but we'll meet somewhere in between

Είχες πει ότι ήθελες να διαβάσεις το μυαλό μου.

Το μυαλό μου είναι η οικογένειά μου, που κάποτε με πετάνε στην άκρη, και κάποτε νοιάζονται για το δάκρυ που τους κρύβω
                        Είναι οι φίλοι μου, που λένε να μη μένω στάσιμος. Πού να ξέρανε.

                        Είναι η λογική μου, που επικροτεί όσα δεν κάνω, όσα πρέπει να κάνω.                                            


Και τότε πέφτω για ύπνο γλυκό.
Κι ονειρεύομαι το παρελθόν και το παρόν. Time past and time present may be both perhaps present in time future, είχε πει ο Elliot.



Δίκιο έχει ο άλλος που με λέει Emo τελικά.
Η αλήθεια που λέει η γλώσσα του σώματος όταν ο ένας βλέπει τον άλλο είναι πιο μεγάλη από την βαθύτερη φιλοσοφία μας. Οι σκέψεις είναι οι σκιές των συναισθημάτων μας. Πάντα πιο σκοτεινές, άδειες και απλές. Ποιος το έλεγε ότι θα συμφωνούσα με το Νίτσε;




Burning in the corner is the only one who dreams he had you with him.
Lover, you should've come over... 'cause it's not too late.




Όποιος έβαλε λογική στο συναίσθημα για να το τιθασεύσει, έκανε λάθος ζωής.

Είσαι σίγουρη ότι θέλεις να διαβάσεις το μυαλό μου; Ή μήπως δε θέλεις να κατέβεις σε τόσο σκοτεινά δρομάκια;


Ορίστε τότε.


I turn my back and walk away from the pain
Screaming loud, drown it out by the sound of the rain
Listen up, I've had enough of all this waiting
I need you more right now than I ever did

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου